איך לדעת שמנהל הקמפיינים שלכם יודע מה הוא עושה

מנוע חיפוש

אם אתם נמצאים כעת בעיצומו של קמפיין או שאתם מתכננים לפרסם את העסק שלכם בקרוב באמצעות קמפיין חדש, כדאי שתדעו שעליכם להיות בטוחים שיש לכם מנהל קמפיינים שיודע את העבודה שלו. שכן, אם תגלו בסופו של ההליך, לאחר שהקמפיין יצא לאור, שמלווה אתכם מנהל לא מוסמך, אתם עשויים ברגע אחד לאבד את כל מפעל החיים שלכם, בגלל טעות אחת קטנה במיתוג העסק שלכם. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לדעת שמנהל הקמפיינים שלכם יודע מה הוא עושה.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שגילינו שמנהל הקמפיין שלנו לא יודע דבר בכל הנוגע לניהול קמפיינים. העניין עלה בכל אמצעי התקשורת ויכול להיות ששמעתם עליו לפני כמה שנים. בכל אופן, כשהבנו שמדובר בעניין שניתן לבדוק מראש, החלטנו שנכתוב על כך מדריך מקיף. כך נוכל לאפשר לכם, הקוראים, לדעת איך להימנע ממצב לא נעים שכזה. אם אפילו רק אחד מכם יצא מהמדריך עם טיפת מודעות בנוגע לבדיקת מנהל הקמפיינים שלכם, אנחנו נהיה מרוצים.

 

מה לא לעשות אל מול מנהל הקמפיינים שלכם?

אתם לא תשבו מול מנהל הקמפיינים שלכם ותשאלו אותו: מה אתה עושה עכשיו? ומה המשמעות של זה בדיוק? פשוט כי זה לא מתאים. הוא כנראה יסתכל עליכם במבט מוזר ורק ירצה לבטל את הניהול של הקמפיין. אם מדובר במנהל טוב, חבל שתגרמו לו ללכת. עכשיו, כשאתם יודעים ממה אתם צריכים להימנע, אפשר לומר לכם מה אתם צריכים לעשות כדי לדעת שיש לכם מנהל מקצועי. אתם פשוט צריכים לבחור מנהל קמפיינים בגוגל מוסמך בלבד ולא להתפשר על כל אחד.

 

איך תוכלו לדעת שמדובר בוודאות במנהל הקמפיינים  שיודע מה הוא עושה?

ברגע שאתם בוחרים במנהל קמפיינים שמוסמך בגוגל בתחום זה, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא מקצועי. שכן, הוא עבר הסמכה ארוכה שכוללת לא מעט בחינות. הדבר בעצם מבטיח לכם שבחרתם נכונה. אם אתם בכל זאת לא בטוחים בבחירה שלכם, אתם תמיד יכולים להשתמש בכלים נוספים שיאפשרו לכם לאבחן ב – 100% שמדובר במנהל קמפיינים מקצועי שיודע מה הוא עושה עם העסק שלכם.

 

טיפים לבירור מעמיק

כדי שתוכלו להיות בטוחים ולישון טוב בלילה, אתם יכולים לבקש את שמו המלא של מנהל הקמפיינים ולערוך חיפוש ממוקד עליו באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • אינסטגרם

כך תוכלו לעקוב אחר המנהל שלכם ולראות את הקמפיינים הקודמים שהוא ניהל. אם מדובר בקמפיינים מוכרים וטובים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות של מנהל קמפיינים שיודע מה הוא עושה. מאחלים לכם שתדעו לזהות אם מדובר במנהל טוב או לא.

מחשב נייד

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.