איך לבחור מילות מפתח לקידום בגוגל

טבלת

גוגל, הוא מנוע החיפוש הרחב ביותר הקיים בעולם והוא מונה בתוכו אין ספור אתרים, חדשות, תמונות, מפות וכו׳.

כשאנו רוצים לפתוח עסק, עלינו לחשוב על קידומו ופרסומו.

גוגל, בהחלט נותנת את הפלטפורמה המתאימה לכך, ויודעת לקדם בתי עסק הרשומים אצלה ולמנף אותם הלאה.

לשם זאת, עלינו להכיר במילות מפתח שכדאי לכתוב באתר שלנו, כדי שהוא יופיע בשורות הראשונות במנוע החיפוש בגוגל.

 

בואו נכיר את הגוגל אדס

כולנו מכירים את מנוע החיפוש גוגל, סביר להניח שגם אתם קוראים את מילותיי דרך החיפוש בגוגל. כשאנו מקלידים תחום מסוים שנרצה לחפש, גוגל אוטומטית מעלה את התוצאות שהכי מתאימות לקריטריונים שרשמנו. שלוש המודעות הראשונות לרוב, יהיו עם המילה:Ads" " שפירושה, מודעה.

רבים לא מבחינים בזה, אך בתי העסק משלמים רבות בכדי להגיע לשורות הראשונות בתוצאות של גוגל. זה מה שהגוגל אדס מציע, על כל כניסה של לקוח לאתר המפורסם, גוגל מרוויחה סכום מזערי מסוים שבית העסק משלם. ואם הנכם לא משתמשים בפלטפורמה זו, בית העסק שלהם יופיע בצורה אורגנית לפי שיקוליה של גוגל למידת התאמת התוכן שלכם בהקשר למילים שהלקוח הקליד במנוע החיפוש.

 

מילות מפתח – הקסם שבמילים

למילים שתבחרו תהיה השפעה עצומה למספר הלקוחות והחשיפה שלכם. אם ניקח לדוגמה את הנושא: ״צימרים בצפון״ סביר להניח שתיתקלו בעשרות מודעות מכל מיני מקומות בצפון, וזה מרגיש כאילו הן רבות אחת עם השנייה על מקומן בגוגל.

עליכם להיות ממוקדים – ובכך לגרום לקהל היעד הספציפי אליו אתם שואפים. למשל: ״צימרים בכנרת במחיר זול״. כך הנכם מוודאים שמי שכותב חלק מהמילים הללו, נחשף לאתר שלכם. מה גם שהמילה: ״זול״ מצוינת, שכן היא סוחפת אחריה המון לקוחות. אני ממליצה להיכנס לאתר המסביר על sfb פרסום בגוגל לעסקים בכדי לחקור את העולם הזה בצורה המקצועית ביותר, להיוועץ ולקבל הצעת מחיר יעילה והוגנת.

 

מילות המפתח הן המצפן של לקוחותיכם

חשבו על מילות מפתח אשר תתאמנה בצורה המדויקת ביותר לקהל היעד שלכם. היכנסו לנעלי הלקוחות שלכם, והבינו אילו מילים אתם בעצמכם הייתם מקלידים בתיבת החיפוש כדי למצוא את העסק של עצמכם. למשל, אם אתם בעלי סטודיו לקעקועים ברמלה, לקוחותיכם בטח ירשמו בחיפוש: ״קעקועים ברמלה״, או: ״מקעקע טוב ברמלה״.

נסו לחשוב בעצמכם איזה מילות מפתח עליכם להפיץ בכדי שהלקוחות מרמלה, יבואן אליכם וישמעו על הסטודיו שלכם. כדאי לא לשים מילות מפתח כמו: ״סטודיו לקעקועים״, כי אלו הן מילים כלליות מידי. נסו להתמקד, ובכך תשיגו את הקהל הרלוונטי ביותר אליכם.

 

המילים תפתחנה לכם דלתות

זכרו כי עם בחירת המילים הנכונה, שיכולה גם להימשך זמן רב, אתם תשיגו את הלקוחות הספציפיים שמעוניינים להיכנס לבית העסק שלכם, ורק לאחר חשיפה מסוימת, כדאי לכם לחשוב על חשיפה גדולה יותר, על מילים כלליות יותר. עלו והצליחו.

 

דף אינטרנט

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.