איך חלוקת גאדג'טים לעובדים משפיעה על מיתוג המעסיק שלך?

פריט דיגיטלי

בשנים האחרונות, גיוס עובדים טובים לעסק הפך למשימה לא פשוטה ואפילו בלתי אפשרית.

זאת משום שהתחרות בין המעסיקים גדלה והעובדים הטובים נחטפים במהירות על ידי חברות ענק עם תנאי העסקה חלומיים.

על מנת להצליח לגייס עובדים ולצבור יתרון מסוים על פני שאר המעסיקים בשוק, עליכם לשפר את מיתוג המעסיק שלכם.

מיתוג מעסיק הוא מושג המתייחס לתדמית של מקום העבודה בעיני העובדים שלו. מטרתו של שיפור מיתוג המעסיק היא להציג את מקום העבודה כמקום נחשק וטוב יותר מול העובדים הקיימים, מול המועמדים הפוטנציאלים ומול המועמדים שיוכלו להתאים לארגון בעתיד.

אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את מיתוג המעסיק שלכם ולהפוך את העסק לכם לנחשק יותר היא חלוקת גאדג'טים כגון: דיסק און קי בצורות, מצביעי לייזר או רמקול שולחני לעובדים. במאמר זה נסביר לכם כיצד חלוקת גאדג'טים ומשפיעה על מיתוג המעסיק ומה היתרונות שלה.

 

אכפת להם ממני

במהלך עבודה שוחקת, עובדים נוטים להתלונן על כך שלא באמת אכפת למעסיקים מהם ומתייחסים אליהם כמו אל חיות עבודה. ההרגשה שאתה מישהו קטן שמבלה את חייו בלעזור למעסיק שלא סופר אותך היא הרגשה כואבת ומתסכלת שתעיב על מצב הרוח של העובד.

חלוקת גאדג'טים עשויה לשפר את התחושה של העובד ולתת לו הרגשה שאכפת לכם ממנו. כך, העובד כבר לא ירגיש שקוף ויבין שאתם באמת מעריכים את התרומה שלו לעסק. חשוב להבין, כאשר העובדים בעסק שמחים ומרוצים ולא מתוסכלים, מיתוג המעסיק שלכם משתפר ויותר עובדים מבחוץ רוצים להגיע לעבוד בעסק שלכם.

 

העצמת תחושת השייכות

חלוקת גאדג'טים עם מיתוג של העסק שלכם תעצים את תחושת השייכות של העובדים. העובדים יתחילו להתגאות בכך שהם עובדים בעסק הזה וירגישו יותר נאמנים ומסורים אליו. כאשר כל העובדים ירגישו שייכים אליו וישמחו להגיע לעבוד בו, העבודה שלהם תתייעל וגם העסק יהפוך למקום משפחתי יותר, חם ואוהב שכל אחד היה רוצה לעבוד בו.

 

שמועות רצות מהר

כאשר אתם מעניקים לעובדים גאדג'טים שמופיע עליהם הלוגו שלכם עם סלוגן החברה, העובדים למעשה משמשים "שגרירים" של המותג. אנשים מבחוץ יבחינו בעובדים שלכם משתמשים בגאדג'טים שחילקתם להם ויעריכו את העסק שלכם יותר. כך, מיתוג המעסיק שלכם ישתפר. גם עובדים פוטנציאליים עשויים להבחין במתנות השימושיות ולהתעניין בעסק שלכם.

 

אילו גאדג'טים לחלק?

להלן מספר דוגמאות לגאדג'טים שתוכלו לחלק לעובדים שלכם על מנת לשפר את מיתוג המעסיק שלכם:

  • דיסק און קי: תוכלו לחלק דיסק און קי בצורות ייחודיות שעליו מוטבע לוגו החברה שלכם.
  • מצביעי לייזר: מצביע לייזר עם סמל החברה הוא מתנה שימושית, זולה ומקורית.
  • רמקול נייד: מתנה שימושית ומשמחת המתאימה גם לא לצרכי העבודה.

בחרו גאדג'ט בהתאם לאופי העובדים בחברה שלכם ולסוג העסק שלכם.

שי

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.