איך הלוגו משפיע על המיתוג של העסק שלכם?

לוגו מעוצב

עיצוב לוגו הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר במיתוג עסקי.

נסו לחשוב לרגע על המותגים הגדולים והמצליחים בעולם ומהם הלוגואים שלהם: במהרה תגלו כי לכל מותג כזה יש לוגו ייחודי ובלתי נשכח שמזוהה עם החברה וברגע שאתם רואים אותו אתם חושבים על החברה באופן

מיידי.

חשבו לרגע על ה-M המפורסמת של מקדונלדס, ה-F של פייסבוק והתפוח הנגוס של אפל: כל אלו לוגואים אייקוניים וחלק ממשי ממיתוג החברה.

 

מה זה לוגו?

לוגו הוא אלמנט גרפי שיכול להכיל את שם העסק (או חלק ממנו), טקסט משני וסמלון קטן. מדובר באלמנט הגרפי החשוב ביותר במיתוג העסקי, וכל הקו העיצובי והגרפי צריכים להיות מותאמים אליו. לכן בכל מה שקשור לתדמית העיצובית של העסק אנחנו מתחילים בעיצוב לוגו ומשם עוברים לשאר הדברים.

 

עיצוב לוגו כחלק מהתהליך מיתוג שלם

אז כן, אנחנו מתעסקים הרבה בחשיבות של לוגואים (וגם במאמר זה) אך חשוב להדגיש שעיצוב לוגו ומיתוג עסקי הם לא אותו הדבר. עיצוב לוגו נעשה בדרך כלל כחלק מתהליך מיתוג עסקי גדול יותר, שכולל הגדרה של זהות העסק וערכיו. בנוסף, יחד עם המיתוג נעשה תהליך של קידום העסק הכולל קידום ממומן, שיווק דיגיטלי וכן בניית אסטרטגיה שיווקית.

 

יצירת לוגו באופן מקצועי בלבד

מטבע הדברים עסקים, בעיקר עסקים בתחילת דרכם מחפשים לחסוך ולקצץ הוצאות. עם זאת אנחנו מאד לא ממליצים לקצץ בהוצאות עיצוב הלוגו ולעצב אותו באופן מקצועי. לבעל המקצוע המעצב את הלוגו צריכה להיות הבנה גם בגרפיקה ועיצוב אך לא פחות מכך במיתוג. זכרו שהלוגו מופיע בכל מסמך של החברה, בחתימות במיילים של העובדים, פרסומות, מודעות ועוד. הלוגו הוא כמו תמונת הפרופיל של העסק שלכם ויש להשקיע בו בהתאם.

 

הקו המנחה – פשטות וייחודיות

נסו לחשוב על לוגואים שאתם מכירים, בעיקר כאלו של חברות מצליחות במיוחד. הקו המשותף לכל הלוגואים הללו הוא הפשטות והייחודיות שהם מאופיינים בהם. לוגו לא צריך להעמיס בפרטים שמקשים לזכור אותו, אלא להיות פשוט וקל לזיכרון ולהכיל מספר נמוך של אלמנטים. השמירה על לוגו פשוט וייחודי הוכיחה את עצמה עבור חברות וארגונים מכל העולם ועם ההצלחה הזו לא ניתן להתווכח.

 

ערך מוסף ללוגו

ניתן להוסיף אלמנט כלשהו המפיח בלוגו ערך מוסף מסוים שמסייע לזכור אותו במהירות. זה יכול להיות איזה אלמנט עיצובי קטן כגון צבע מיוחד, צורה, אות בולטת וכדומה. שוב – שמרו על פשטות ואל תכבידו בפרטים.

 

לוגו איכותי יסייע לקידום ולפרסום העסק

הלוגו נמצא בכל מקום ולכן עיצוב לוגו ברמה גבוהה יסייע מאוד לקידום העסק שלכם. קל יותר לפרסם ולדחוף חברה עם לוגו מוצלח, פשוט וקל לזיכרון ובאופן כללי קו עיצובי איכותי ומובחן. זה יבוא לידי ביטוי בהגברת החשיפה של העסק שלכם בפלטפורמות דיגיטליות (אתר עסקי, רשתות חברתיות ועוד) והלידים.

רשתות

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.