איך גולשים באינטרנט עם טלפון של נוקיה

סלולרי

בעולם כיום שולטים בעיקר מכשירי הסמארטפון, שמאפשרים חווית גלישה ומדיה עשירה כמעט זו שנעשית דרך מחשב.

עם זאת, חלק מאיתנו מעדיפים להגביל ולשלוט בתכנים שאליהם הטלפון הנייד יחשוף אותם, בין היתר על ידי שימוש במכשירים כשרים, כמו מכשירי נוקיה.

בואו נכיר את המכשירים הזה ונלמד יחד כיצד לתפעל אותם, וכיצד להשתמש בהם בדרך המדויקת שמתאימה לנו.

 

תפעול מכאני – מקשים וחיבורים

מכשיר אופייני של חברת Nokia מצויד, מלבד מקשי הספרות הרגילים, ב- 12 מקשים ונקודות חיבור, שלכל אחד מהם תפקיד ייחודי בשליטה על הטלפון ובביצוע של מגוון פעולות. מקשי וחיבורי התפעול הם:

א. מקש גלילה

ב. מקש שיחה

ג. מקש בחירה שמאלי

ד. מקש בחירה ימני

ה. חיבור אוזניה

ו. חיבור לדיבורית

ז. פלאש

ח. מקש סיום או הפעלת שיחה

ט. רמקול

י. מצלמה

יא. חריץ המיועד לפתיחה של גב המכשיר

יב. חיבור USB

 

תחילת השימוש במכשיר

נבין כעת מה הם הדברים שיש לעשות תחילה על מנת להשתמש במכשיר. ראשית, יש להכניס את כרטיס ה- sim, שמאפשר את החיבור לרשתות התקשורת, וכך את רוב הפונקציות של הטלפון – הוצאה וקבלה של שיחות, קבלה ושליחה של אסמסים, גלישה באינטרנט וכיו"ב. על מנת להכניס את הכרטיס יש לפתוח את הכיסוי האחורי של המכשיר (בעזרת החריץ הייעודי) ולעקוב אחרי הסימון.

 

המכשיר תומך בהכנסה של עד שני כרטיסי sim, ועליהם להיות מסוג nano-sim. באותו שלב של הכנסת כרטיסים אלה, מומלץ להכניס לחלק האחורי של המכשיר ולפי הסימון גם את כרטיס הזיכרון החיצוני, שיאפשר שמירה של קבצים ותמונות בהמשך השימוש בנייד.

 

התאמה אישית של המכשיר

קיימות מגוון אפשרויות להתאמת הגדרות הפלאפון להעדפות האישיות שלכם, בין אם מדובר בצלילים השונים של ההתראות, בין אם במראה של מסך הבית, ועוד מגוון אפשרויות שניתנות לעיצוב אישי. כל שעליכם לעשות הוא לגשת לתפריט, לבחור באפשרות ההגדרות שמסומנת על ידי גלגל שיניים. שם תוכלו למצוא את מגוון הדברים שאפשר לשנות ולהתאים במכשיר, על מנת להפוך את חווית השימוש בו לטובה והנעימה ביותר.

 

גלישה באינטרנט

מכשירים כשרים מסוג נוקיה כן מאפשרים גלישה ברשת האינטרנט אם רוצים או צריכים. על מנת לעשות זאת – יש להיכנס לתפריט ולהקיש '0'. לאחר מכן, תתבקשו להקליד את כתובת האתר המבוקש, וללחוץ על אישור. שימו לב שגלישה סלולרית עשויה לעלות כסף, זאת בהתאם לתנאים של החבילה שלכם ולמגבלת הגלישה בה בחרתם. בדרך כלל מה שהופך מכשיר סלולרי לגשר הוא כרטיס ה-sim, ככה שאין חשש ומניעה מלגלוש באתרים מאושרים.

 

לסיכום

מכשירי נוקיה הם אופציה מעולה למי שמעוניין במכשיר כשר שמצד אחד מווסת ומסנן את התכנים המוצגים, אך מצד שני תומך בגלישה מבוקרת ונוחה באינטרנט.

טלפון

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.