איך בונים אתרים בוורדפרס בדרך הנכונה

תוכנה

 בניית אתרים היא אחד המהלכים החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות בשביל העסק שלכם. היכולת שלכם להעלות את המוצרים שלכם ואת הפרסום לאינטרנט ולייצר לעצמכם מקום בעולם הדיגיטלי היא עוד שלב בדרך לביסוס איתן וחזק של העסק שלכם. ישנם הרבה פלטפורומות לבניית אתרים אבל הכי טוב לבנות אתר בוורדפרס בגלל הגודל שלה והעובדה שהיא עובד על בסיס קוד פתוח. רוצים לדעת איך לבנות אתר מעולה בוורדפרס? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

רכישת דומיין ומציאת חברת אחסון

דבר ראשון תצטרכו לקנות דומיין משלכם ולתת שם לאתר החדש שאותו אתם תפיצו, לכן חשבו על שם קליט ונוח. כדי שתוכלו לעבוד בתוך האתר. לאחר שעשיתם את זה, תצטרכו לבחור את חברת האחסון איתה תעבדו. תצטרכו לבחור אחת לפי נפח האתר שלכם, מערכות ההגנה והגיבוי שתרצו כדי שאתר שלכם לא ייפרץ וכמובן מחיר. ישנם שירותים נוספים שלא נרחיב עליהם כאן. אם אתם רוצים לדעת עוד מוזמנים לקבל ייעוץ בניית אתרים.

 

התקנת התוכנה והתחלת העבודה

לאחר רכישת הדומיין, יופיע לכם חלון עם ארבע אופציות לשימוש בתוכנה. לחצו על הריבוע הירוק כדי לפתוח את האתר החדש שלכם. האתר החדש יפתח ללא כל תוכן וכך תוכלו לבנות אותו מאפס. וורדפרס עובד על בסיס קוד פתוח ומשמעות הדבר הזה הינו שאתם לא יכולים לבנות את האתר בכל דרך שתרצו ולבנות עזרים וכלים לבניית האתר ממש בעצמכם. ישנם המון אנשים שכבר בנו תוכנות כאלו לכן כל שתצטרכו הוא להישען על אותן מסגרות עיצוב ולהיעזר בהן אם תרצו לא לעבוד קשה מידי. כל מסגרת כזו נקראת תכנית בת.

 

התקנת פלאגינים

פלאגינים אלו פיצ'רים עוזרים לעצב את נראות האתר שצורה יעילה ונוחה. לאחר שבחרת תכנית בת תוכלו להוריד אל האתר שלכם את הפלאגינים ולעבוד איתם. הפלאגינים יכולים לעזור לכם עם צביעת האתר, בניית סרגלי כלים, עיצוב גופנים שונים וכו'. תוכלו להוריד אותם באזור המיועד באתר למעלה באזור של התבניות. זה יחסית נוח לשימוש לכן תמצאו את זה בקלות.

 

הגדרות בסיסיות והכנסת התוכן

עכשיו תוכלו לבחור איך האתר שלכם יראה בפועל ומה יהיו רצף הדפים שהמשתמש יראה. היכנסו להגדרות ואחר כך לחצו על קריאה והגדירו מה יהיה דף הבית שלכם, מה יהיה דף הפוסטים ואלו עמודים אתם רוצים שהמשתמש יראה. ואז מגיע השלב האחרון שבו תצטרכו אשכרה להכניס את התוכן לאתר וליצוק אותו לכדי אתר מוכן ורציני.

לסיכום בניית אתר היא עסק לא פשוט אבל היא לגמרי עסק בפני עצמו. אם עוקבים אחר ההוראות ועובדים לאט תוכלו לבנות אתר מאוד חזק ורציני שגם מוקדם טוב בדפים של גוגל. אנחנו ממליצים לכם גם לכתוב כתבות תוכן ולהעשיר את האתר שלכם בידע כדי להפוך אותו למקודם עוד יותר בהצלחה!

מחשב נייד

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.