איך בוחרים עיצוב ללוגו בתחום הבשר?

עיצוב ללוגו

הוא הפרונט של המותג, כולם זוכרים אותו והוא האחראי לקונוטציה חיובית בכל הנוגע לעסק. הכוונה כמובן ללוגו. הלוגו נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר עבור כל עסק באשר הוא וצריך לדעת איך להתאים אותו למוצר או השירות שצפוי להימכר. התכנסנו כאן היום כדי לציין בפניכם איך בוחרים עיצוב ללוגו בתחום הבשר, כך שאם אתם זקוקים לעזרה בנושא, כדאי שתקראו קודם את השורות הבאות:

 

השלב ראשון – תכירו את 4 העקרונות לעיצוב לוגו מנצח

כדי שתוכלו לבחור לוגו בתחום הבשר, אתם צריכים קודם כל להכיר את 4 העקרונות שיגרמו ללוגו שלכם להיות מוצלח ולהעביר את המסר המדויק:

  1. הלוגו צריך להיות פשוט
  2. הלוגו צריך להיות בלתי נשכח, כזה שקל לזכור אותו
  3. הלוגו צריך להיות תכליתי
  4. על הלוגו להיות מותאם לתחום הבשר (אז אל תבחרו בגבינה למשל כלוגו)

 

השלב השני – תעמיקו בנושא הפשטות

אם אתם לא בטוחים שהבנתם מה זה אומר "לוגו פשוט", כדאי שתדעו שמדובר בפשטות מבחינה ויזואלית. כלומר, הוא צריך להיות מצומצם. אם תסתכלו למשל על גרילים של וובר, אתם תראו שיש להם לוגו פשוט מאוד, שכולל את שם המותג ולצדו יש ציור של גריל אדום (שמעביר מסר של בשר).

מדובר בלוגו פשוט ביותר וזכיר. ברגע שראית אותו פעם אחת, אתה לא תשכח אותו. לעיתים אנחנו רוצים להעביר הרבה מסרים, כך שאנחנו מעמיקים יותר מידי בנושא וגורמים בסופו של דבר, ללוגו עמוס בפרטים. חשוב מאוד להימנע ממצב שכזה.

 

השלב השלישי – תחשוב על צבעים שמתאימים לבשר

כפי שציינו בפסקה הקודמת, הלוגו של וובר מעוצב בצבעי שחור, לבן ואדום. שלושת הצבעים הללו מאפיינים בשר באופן הבא:

  • אדום

מזכיר את הצבע האדום של הבשר לפני ההכנה שלו

  • לבן

מזכיר את צבעו של גריל הגז

  • שחור

מזכיר את צבעו של הפחם שלעיתים נעשה בו שימוש בגריל פחמים

הצבעים הללו הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הלוגו והם נוגעים גם לכל העניין שגורם ללוגו להיות יותר זכיר.

 

השלב הרביעי – תחליטו מה שם המותג

אי אפשר לעצב לוגו בתחום הבשר מבלי שיהיה לכם שם של מותג. אם אתם מתלבטים בין כמה שמות, אתם תמיד יכולים לערוך סקר שוק ברשתות החברתיות. ניתן לפרסם פוסטים ובאמצעותם להתייעץ עם אנשים רבים לגבי השם המתאים ביותר. להלן כמה אפשרויות לפרסום הפוסט:

  1. בקבוצות של חובבי בשר
  2. בעמוד הפרופיל העסקי שלכם (אם יש לכם כזה)
  3. בעמוד הפרופיל הפרטי שלכם

 

סיכום

כעת אתם יודעים איך תוכלו לעצב לעסק שלכם לוגו בתחום הבשר, כך שנותר לכם רק לבצע את 4 השלבים שצוינו לעיל ולצאת לדרך. אנו מאחלים לכם שתגיעו אל הלוגו הפשוט והמתאים ביותר עבור העסק שלכם. שיהיה לכם המון בהצלחה!

לוגו עבור גריל weber

 

עֵסֶק
6 שיטות לקידום העסק שלך

בנוף העסקי התחרותי של ימינו, חיוני ליזמים לאמץ אסטרטגיות יעילות לקידום העסקים שלהם ולהשיג יתרון תחרותי על עסקים מקבילים. הצלחתו של כל עסק, מסתמכת במידה

קרא עוד »
קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.