איך בודקים תוצאות של קידום אורגני

מסך

אם יש לכם אתר מעל כמה חודשים, בוודאי קיבלתם הצעה אחת או שניים על מנת לקדם את האתר שלכם.

ייתכן וכבר שאלתם את עצמכם מספר פעמים האם קידום אתרים יהיה רלוונטי עבורכם, במיוחד כאשר כולם משתפים קישורים ואתרים בפייסבוק ומדוע פשוט לא לפנות אל קמפיין ממומן שיביא לכם גולשים החל ממחר? הנה כמה יתרונות לקידום אורגני, אבל כזה שיביא לכם את

התוצאות.

 

קודם כל – מזה קידום אורגני

קידום או אורגני או בשמו קידום אתרים אורגני בגוגל הוא תהליך שהמטרה העיקרית שלו היא להביא לשיפור של תוצאות האורגניות (הטבעיות) בגוגל. המטרה עיקרית היא לשפר כמה שיותר את מספר ואת איכות הכניסות לאתר במגוון רחב של מילות מפתח רלוונטיות שאנשים מבצעים בגוגל, על בסיס יום יומי והובלה של האתר שלכם להיות ראשון בעמוד של גוגל. שימו לב, קידום אורגני טוב הוא קידום אתרים אורגני עם תוצאות.

 

תוצאות של קידום אורגני – מחזיר את ההשקעה לאורך זמן

קידום אורגני הוא דבר הנפסק כאשר מחליטים פשוט להוריד את השאלטר. במקרה שרוצים לעשות הפסקה בתהליך, או אפילו להוריד את הקצב, האתר עדיין ירוויח מהקידום שכבר נעשה. מבחינת החזר השקעה, קידום אורגני עובד בצורה עדיפה ביותר לעומת הפתרונות האחרים הקיימים בשוק.

ההחזר על ההשקעה בערוצי הפרסום עשויה להיות גבוה יותר בהתחלה כאשר לצרכנים אין מודעות והכרה עם המותג, אבל גם זה ידעך עם הזמן, מכיוון שגולשים יראו שוב ושוב את המודעה. בסופו של דבר תהיו חייבים לשנות את אופן הפרסום ואת הקריאייטיב, כך שמפקסם נכס אל סוג של מעגל קסמים, הוא יהיה חייב לשלם כל הזמן.

 

קידום אורגני וביצועים טכניים

כיום יש קשר בין ביצועים טכניים של אתר לבין המקום שלו במנועי חיפוש. בעבר גולשים היו רגילים שאתרים עולים לאט, וגם לאתרים שאינם נראים כל-כך מזמינים, אבל היום האינטרנט הוא זמין לכולם והגולש מצפה שהאתר יעלה במהירות שיא ויהיה נוח ומתאים לגלישה.

לכן, קידום עסקים בדגש על קידום אורגני כולל בתוכו הרבה פעמים אופטימיזציה לממשק ולמהירות של האתר. שני האדם שישפיע לטובה על האתר, גם מעבר למיקום שלו בחיפוש. שדרוג של האתרים הישנים למערכת ניהול מודרנית, תשפר משמעותית את קלות הניהול מלבד הביצועים וכך תגיעו אל התוצאות הדרושות לכם. בכדי להשיג את התוצאות הדרושות לכם, מומלץ לפנות אל מומחה לקידום אתרים אורגני.

 

לסיכום

קידום אורגני יכול להיות כלי מצוין לחשיפה של האתר שלכם, אך החוכמה לבחור בדרך שתביא אל התוצאות הרצויות. קידום אורגני בצורה נכונה יכול להנות מתועה למשך טווח ארוך, מכיוון שהוא כבר רוכב על ההצלחה של הקידום שנעשתה בעבר. חשוב לדעת שהבאה של תנועה נוספת לאתר שלכם היא מעולה, אך חשוב מאוד להקפיד שתהיה גם איכותית.

איש שיווק

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.