איזה פעילות גיבוש מתאימה לעובדים

רחבת ריקודים

חלק בלתי נפרד ממקומות עבודה הוא האווירה הכוללת של המקום והשיח בין חברי הצוות.

פעילויות גיבוש המשלבות תכנים ואטרקציות יגרמו למורל של העובדים לעלות והמוטיבציה שלהם תהיה גבוהה מתמיד.

קיים מגוון רחב של פעילויות חברתיות מגבשות שונות עבור ילדים במסגרות חינוכיות ואפילו למבוגרים.

על כן נשאלת השאלה, איזה פעילות גיבוש מתאימה לעובדים?

המפתח להצלחה של כל מקום עבודה קשור לרמת היחס והמחשבה על העובדים. מחקרים הראו שביצוע פעילות גיבוש מעלה את רמת הביצועים והיכולת של חברי הצוות לספק את התרומה שלהם לחברה באופן גורף.

כלומר, ימי גיבוש יוצרים דינמיקה ומביאים לשיתופי פעולה אשר מתבטאים ישירות למקום העבודה ותורמים משמעותית לפריון והצלחת הארגון או החברה בה מתקיימות פעילויות אלה לעיתים קרובות.

 

מה מיוחד בפעילויות אלו וכיצד הן תורמות למקומות עבודה?

פעילויות חברתיות הנעשות תחת כיפת השמיים ונקראות גם פעילויות אודיטי , מתאימות במיוחד לעובדים משום שהן מעודדות עבודת צוות, תורמות המון ליצירת קשרים ומחדדות את היצירתיות והחשיבה מחוץ לקופסא. כמו כן, עוזרות לעובדים רבים להיפתח, ומעניקות להם הזדמנות להראות יכולות שקשה להם להראות במקום העבודה.

 

מי מעביר את הפעילויות?

ארגונים אשר פעילים חברתית במטרה לגבש קבוצות קטנות או גדולות של עובדים אשר מעוניינים לעבור ימי וסדנאות גיבוש. המשתתפים בה חולקים זה עם זה חוויה מגבשת ועוצמתית באמצעות סדנאות ופעילויות חוץ המועברות על ידי מדריכים השייכים לאותם ארגונים.

 

איזה סוגי פעילויות אודיטי יש?

פעילויות וסדנאות אודיטי מתחלקות לשני סוגים שונים: פעילויות גיבוש ופעילויות העשרה. פעילויות העשרה יהיו בדרך כלל סביב תחום מסוים שנבחר מראש, ויביא לקידום או הכשרה מקצועית עבור העובדים, ואילו פעילויות שטח חברתיות במטרה לתת לעובדים להתאוורר קצת, להתגבש ולהכיר אחד את השני על מנת לאפשר לצוות להתייעל, להפוך את ההתנהלות שלהם לטובה יותר ולמקסם את התוצאות באופן שימנף את מקום העבודה להצלחה רבה יותר.

 

מה העלויות של ימי גיבוש לעובדים?

עלות ליום גיבוש מלא וחוויתי יכול להסתכם במחיר של 400 ש"ח. אבל זה ממש תלוי במיקום ובכמות האנשים שמשתתפים באירוע. ברוב החברות אפשר להתמקח על המחיר ולהציע הצעה משלכם.

 

מה הפעילויות כוללות?

הפעילויות כוללות ברובן חפצים כמו חבלים, חישוקים, כדורים וכדומה. כמו כן, גם משחקים מיוחדים כמו כדור בשיפוע, חץ וקשת ועוד המון משחקים שיוצרים ביחד יום גיבוש שלם עשיר בחוויות, יצירת חברויות ועוד.

 

אז איזה פעילות גיבוש הכי מתאימה לעובדים?

כדי לגרום לשני אנשים או יותר לשתף פעולה, צריך תחילה לקרב בניהם. פעילות המשלבת בין יכולת לשתף פעולה לבין משחקי חשיבה מחוץ לקופסא תעזור לחזק את התקשורת הבין-אישית בין כולם וליצור חברויות להעלות את המורל של העובדים, להעצים את הנאמנות למסגרת ובכך לתרום להצלחת המקום.

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.