כמה מעורב תהליך המיתוג בהקמת חנות וירטואלית והאם ניתן לעשות זאת במקביל

קניית מוצר

החנויות הדיגיטליות מאיימות היום גם על עסקים ותיקים ויציבים, בעיקר בשל העובדה כי היום יותר אנשים מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם באינטרנט.

המגוון הגדול של פלטפורמות שנכנסו לשוק הישראלי כוללים בתוכם מגוון של תבניות ועיצובים. כיום אפשר לראות יותר ויותר חנויות דיגיטליות העושות שימוש בתבניות שונות ממה שהורגלנו עד כה.

 

הקמת חנות וירטואלית

האינטרנט הוא העתיד של השופינג בישראל בפרט, ובעולם בכלל. נותני שירות וחנויות רבות הפכו את השירות שלהם לדיגיטלי, והיום ניתן למצוא כמעט כל דבר ברחבי האינטרנט.

הקמת חנות וירטואלית מהווה נכס דיגיטלי עצמאי, וזרוע דיגיטלית של העסק שלכם ברשת. אחת הדרכים לבדל ולהבליט את החנות שלכם היא להעביר אותה תהליך של מיתוג, שמייצר לה עדיפות על פני אחרים.

 

תורת המיתוג

תהליך המיתוג הוא בעצם התהליך שבו המוצר שלכם מייצר לעצמו מעמד ייחודי. לדוגמה, דגש על עבודות יד בניגוד לעבודות מכונה, דגש על ייצור כחול לבן, ועוד.

לקהל היעד אליו פונה החנות צריך לפנות בשפת מיתוג ברורה. חשיפה ע"י קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק, שתייצר נוכחות נכונה ברשת, יכול לסייע בתהליך המיתוג של חנות אינטרנטית ולמנוע ממנה לצלול לתוך תהומות הרשת.

 

מראה עיניים

חלון הראווה בחנות פרונטלית חייב להיות מתוקתק ומזמין, וכך גם בחנות אינטרנטית. היעזרו בשירותים מקצועיים על מנת לבנות אתר עם שפה ויזואלית אטרקטיבית, ייחודית, ומקורית, הנשענת על התוכן שלכם.

מראה האתר יגרום לגולשים קודם כל להיכנס אליו, ובהמשך גם להסתכל, להזמין, וכמובן – לשלם.

השפה העיצובית של האתר חייבת להתחבר לתהליך המיתוג שלו, והיא תעשה את ההבדל בין חנות אינטרנטית שוממה, לחנות און ליין מבוקשת.

 

בואו נדבר קצת טכני

כאשר מדברים על הצלחה של חנות וירטואלית, זה לא מספיק לבנות אתר מוצלח ויפהפה, אלא להקפיד על בניית אתר נוח למשתמש. אנו מדברים על קוד של אתר, עיצוב ממשק משתמש, סרגל ניווט, וטכנולוגיות נוספות שיגרמו לאתר להגיב במהירות ולהיות מספיק רהוט וברור כך שאנשים לא ימהרו לסגור אותו.

חנות אינטרנטית חייבת להיות נוחה וקלה להבנה עבור קהל היעד שלה. בניית אתר ידידותי למשתמש הוא חלק מתהליך המיתוג של חנות וירטואלית והוא בהחלט יכול להפוך את האתר לרווחי או כושל, תלוי באיכות הבנייה שלו.

 

לסיכום

בניתם חנות וירטואלית לתפארת – היא נגישה, יפה, ומדברת בשפת מותג ייחודית וברורה. כעת מה שנשאר לכם הוא לברר את שאלת החשיפה. איך לוודא שמי שרוצה ידע למצוא אתכם ברשת, וגם כמה מהר הוא יוכל לעשות זאת?

קידום החנות באמצעות קידום אורגני או ממומן הוא בגדר חובה, שכן בלעדיו לא ידעו שאתם קיימים. מיקום החנות בחיפוש פשוט בגוגל יכול להכריע האם יכנסו דווקא לחנות שלכם, או לחנות אחרת.

בהצלחה!

נציגת לקוחות

 

קדימה, לעבודה!

אם הגעתם עד לכאן – כנראה שאנחנו צריכים לדבר. מלאו את הפרטים בטופס הבא, ובזמן הקרוב ניצור איתכם קשר עם הפרטים המלאים למוצר שבו התעניינתם.